Dlaczego nie napiszesz dla siebie najlepszego tekstu

Jeśli spodziewasz się, że zarzucę Ci brak umiejętności pisania albo niewystarczającą kreatywność, to muszę Cię rozczarować.

Być może posługujesz się słowem pisanym o wiele lepiej niż ja, poza tym tylko Ty wiesz o swoich produktach/ firmie /usługach absolutnie wszystko.

Tak, to Twoja ogromna przewaga, jednak z marketingowego punktu widzenia – również słabość.

Jako twórca, autor, właściciel, specjalista możesz mieć pokusę, aby opowiadać klientowi o tym, co jest ważne dla Ciebie, podczas gdy klienta interesuje to, co jest ważne dla niego.

Dlatego prawdopodobnie jedynym, czego Ci brakuje aby stworzyć o sobie ciekawy tekst, jest … dystans.

Dystans, to umiejętność spojrzenia z boku, czyli z miejsca, z którego patrzy na Ciebie i Twoją ofertę klient. To też miejsce, z którego – jeśli zechcesz – spojrzę na Ciebie ja, aby pokazać Ci wiele ciekawych aspektów, których może nie doceniasz, na które nie zwracasz uwagi, albo o których nawet nie wiesz.

To mogą też być elementy, które nie mają bezpośredniego związku z Twoją działalnością, ale są tym wszystkim wokół, co składa się na Twoją przewagę konkurencyjną i wyróżnia Cię spośród innych, oferujących podobne dobra.

Różnica między Twoją perspektywą, a perspektywą klienta jest mniej więcej taka, jak różnica między kadrem z filmu rejestrowanego ze statywu, a obrazem sfilmowanym z lotu ptaka (teraz jakże popularne dzięki dronom).

Będąc na ziemi widzisz blisko i wyraźnie – ale tylko fragmenty. Dopiero gdy wzniesiesz się wyżej, ogarniesz wzrokiem cały obraz. Podobnie w kinie – najlepiej widać ekran z ostatnich, a nie pierwszych rzędów.

Tym właśnie się zajmuję:

Wykorzystuję dystans między nami do tego, aby przybliżyć Cię Twoim klientom.

{

Pracuję z dystansem...

CO MOGĘ DLA CIEBIE NAPISAĆ?

Opowiedz mi o swoim pomyśle:

Magda Hudziak

Zadzwoń

+48 532 133 379

Napisz:

magdalena.hudziak@gmail.com

l

Zostaw swoje dane kontaktowe albo pytanie: