Witaj w WordPressie. To jest twój pierwszy wpis. Zmodyfikuj go lub usuń, a następnie rozpocznij pisanie!

Jeśli spodziewasz się przeczytać, że chodzi o brak profesjonalizmu czy brak umiejętności pisania, to muszę Cię rozczarować.

Być może posługujesz się słowem pisanym o wiele lepiej niż ja i niekoniecznie widzisz potrzebę zlecania tekstów komuś z zewnątrz, kto nie zna specyfiki Twojej działalności tak dobrze, jak Ty. Jednakże fakt, że to właśnie Twoja firma/dzieło/przedsiewzięcie/produkt sprawia jjednocześnie, że…prawdopodobnie nie stworzysz tekstu, który w najlepszy sposób przedstawi Cię Twoim klientom.

Jedną z najczęstszych reakcji osób, dla których piszę teksty, jest zdziwienie: “To co napisałaś… to naprawdę o mnie?!”. Czytają po raz kolejny i nie dowiarzają, że z – ich zdaniem – niewielkiej rzeczy można zrobić wspaniały opis, i co najważniejsze wciąż pozostający zgodny z faktami.

Nie dowierzają, że można ich opisać w taki sposób, ponieważ jedyne czego im brakuje to DYSTANS,

Dlatego lubię mówić, że to czym sie zajmuję, to praca z dystansem. Poza kompetencjami to tej właśnie czynnik pozwala mi spojrzeć ja Ciebie z boku, dokładnie tak, jak robi to Twój klient, zauważyć i wydobyć cechy, których nie dostrzegasz i opisać je tak, żeby były atrakcyjne dka Twoich klientów.

 

Większość z nich to ludzie tacy jak Ty: robią dobre produkty, świadczą wysokiej jakości usługi, organizują genialne przedsięwzięcia albo mają świetne pomysły… ale zupełnie nie potrafią ich sprzedać w pisemnej formie. Czasami po prostu nie są w stanie opisać tego tak dobrze, jak opowiadają. KLIK dowiesz się, dlaczego tak się dzieje (przeczytaj o różnicach między tekstem pisanym a mówionym)

Często też nie potrafią przyjąć perspektywy swoich klientów, więc używają niewłaściwych argumentów. Zdarza się, że choć sami uważają

BRAK DYSTANSU

Uzyskuję takie efekty dzięki temu, że traktuję każdego Klienta jako wielowymiarową “bazę danych”.

Nie tylko uważnie słucham tego, co mówią, ale również tego, czego nie mówią. Do informacji podanych mi na tacy, dodaję moje własne obserwacje i wnioski, które uzupełniają (auto)prezentację klienta.

Wrodzona ciekawość ludzi oraz psychologiczne doświadczenie pozwalają spojrzeć z dysttansu i zobaczyć klienta w szerszej perspektywnie.